19/09/2013


Ostatnie podrygi lata zainspirowały mnie do stworzenia stylizacji pozwalającej wykorzystać uwielbiane przeze mnie kapelusze. W słoneczny dzień ochronią mnie przed oślepnięciem, zaś w pochmurny i deszczowy uratują włosy :P
Dodatkowo żeby nadać stylizacji charakteru wykorzystałam złoty łańcuch, którego końce są połączone wstążką w odcieniu granatu pasującą do odcienia high waist skinnów. Taki rodzaj spodni warto podkreślić krótszą górą, szczególnie jeśli posiadają jakieś zdobienia, jak np. oryginalne guziki.
Jako, że jest to casualowa stylizacja to wybrałam dodatki w neutralnych kolorach, czyli szarą kopertówkę oraz blado-różowe baletki.


A Wy jak korzystacie z ostatnich chwil lata?






pics Liv

wearing: hat Reserved, shirt&skinnies&ballet shoes New Look, 
necklace H&M, bracelets Lilou, clutch Mohito