Street Style na Fashion Week'ach - Part 2 LFW

Weekend – najbardziej wyczekiwany moment każdego tygodnia. Czas, gdy możemy nie tylko zrelaksować się po całym tygodniu „tyrania” w pracy, ale również chwila na to, aby zrzucić z siebie ten cały oficjalny styl i wskoczyć w fazę off duty :) W końcu można poszaleć i nie zastanawiać się nad tym czy coś wypada czy nie przystoi założyć na siebie. Największa kopalnią inspiracji nie są dla mnie wcale pokazy mody, gdzie wszystko jest dograne i wystylizowane co do milimetra. Lecz to moda, która mogę obserwować na ulicy jest tym co daj mi pomysły na to jak samej się ubierać.


Szczególnie inspirujący jest street style w trakcie Tygodni Mody. Ostatnio zaprezentowałam Wam jak wyglądał Paryż właśnie poza pokazami największych projektantów. Dziś z kolei możecie rzucić okiem na wybrane przeze mnie najlepsze stylizacje z ulic Londynu w czasie LFW fall/winter 2015. Londyńskie ulice są najbliższe mojemu gustowi – uwielbiam ich brak przepychu, stylizacje ekstrawaganckie, pełne luzu i nonszalancji. Podarte spodnie? Who cares :) Niewyprasowana koszula? Jak najbardziej na tak. To co na ulicach Paryża czy Mediolanu uchodziłoby za niechlujstwo, w Londynie jest całkowicie akceptowalne. W końcu jest to kontrolowany miszmasz i zamierzona nonszalancja. Jeśli więc np. wybieracie się w ten weekend na miasto ze znajomymi, idziecie potańczyć do klubu czy na zwykły spacer i macie ochotę wyluzować ciuchowo to styl londyńskiej ulicy będzie dla Was najlepszą inspiracją. Enjoy ! :) 





































































źródło zdjęć: style.com, vogue.com, elle.pl

Komentarze